Főoldalra

utolsó 3 hsz

  • picur3ka: Gyere elo, malacz! Hat igen, csak az oktatas maga egy nagy tema lenne. Nyilvan, ahogy a XX. szaz... (2013.10.17. 01:27) Tényleg kevés?
  • Corry: @VIC20: Csatlakozom. Volna tényleg mondóka, mert gyakorlatilag minden össze lett zagyválva, néha... (2013.09.11. 19:20) Tényleg kevés?
  • VIC20: Hát, akkor béke poraidra, Malacz. Jó volt olvasgatni az írásaidat. :( (2013.07.23. 10:00) Tényleg kevés?
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Eddigi posztok

Agyzaj

Szeretek tanítani...
Néha öröm, néha kín, és valamikor egyszerűen csak vicces... Az iskola a storyk kifogyhatatlan tárháza, az oktatás pedig mindig van annyira nyavalyás, hogy vitatémát adjon. Szóval ez egy tematikus blog a tanárságról, a tanításról.

facebook

dinamika

Friss topikok

  • picur3ka: Gyere elo, malacz! Hat igen, csak az oktatas maga egy nagy tema lenne. Nyilvan, ahogy a XX. szaz... (2013.10.17. 01:27) Tényleg kevés?
  • malacz rezignált: @aDingo: :))) Személyeskedő logikája, amivel győztesnek hozza ki magát, remek hangulatba hozott.... (2013.05.14. 09:38) Játszani is engedd!
  • latin szerelő: Másképpen megoldva: Két idő van: a "most" és a "régen". Most András X éves, Béla (70-X) éves Rége... (2013.02.08. 15:59) Törd a fejed! 3.
  • Én is akarok kommentelni: @malacz69 rezignált: Nocsak! Végre valami előrelépés, hogy a jogászok sem fizetnek ha itthon mara... (2013.01.03. 06:16) Orvosképzés, ahogy én csinálnám
  • Netuddki.: @malacz69 rezignált: Baromság! Nyilvánosság, átláthatóság, nyomon követhetőség, személyi felelőssé... (2012.07.31. 12:14) Kettő az egyben: pazarlás és pénzhiány

szavazás;-)

Malacka jó fej blogger?
Hát persze, tök fej!
Óóó igen, igen-igen!
Faja fickó, yesss!
Oui, oui, oui, oui.
Miazhogynagyonis!
  

A nagy mumus: számtan

2011.06.16. 17:58 | malacz rezignált | 8 komment

Címkék: fejtörő matematika tragikomikus

Valami arabeus feldobott egy kérdést a fészbukra, aztán bejárta a világot az általános iskola 2. osztályába való számtan feladat. Hozzám is eljutott, és döbbenten láttam, hogy 2.778.983 válaszadóból mindössze 1.044.056 jelölt helyesen. Tehát csupán 37,6% találta ki!!! Ők a krém. A többség nem lelte meg a helyes végeredményt. Döbbenetes. Szerinted is?

Bookmark and Share
       

A bejegyzés trackback címe:

https://agyzaj.blog.hu/api/trackback/id/tr542989982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nos, ezen én is csodálkoztam.

De ezeknek a feladatoknak az a lényege, úgy vannak szerkesztve, hogy a következő gondolatok fussanak át a megoldó agyán:
1.) ó, ez könnyű, lássuk csak....

2.) ja, mégsem, ááá, nem versz áát!

3.) baszki, ez sem jó, nézzük akkor rendesen!

aki leragad az első kettő fázis valamelyikén, az rossz választ fog adni.

akik elég alaposak, vagy született zsenik, azok adnak helyes választ.

Sajnos ez a két tulajdonság viszonylag ritka, pláne egy olyan felszínes helyzetben, mint egy FB játék...
@Walter Melone:

Én már az alapossággal is elégedett lennék.
Sajnos olyan tapasztalatom is van, h sokan nem tudják helyesen alkalmazni a műveleti sorrendet (előbb a szorzás, utána az összeadás), és mások a zárójel jelentésével, szerepével nincsenek teljesen tisztában.
@malacz69 eurofanyalgó:

Malacz,

én már fáradt vagyok vagymivan, de 16 darab 1-es számoltam és az 1*0 -t a végére, ami nulla. Marad a 16, vagy valamit én is nagyon benéztem?
Jéé tényleg :-)
Romlik a szemem, sajnos, mert csak 2. ra láttam meg...
Ha rangsorolni kéne a hibás megoldásokat, a 16, 17 még kevésbé gáz, szimplán elszámolás, figyelmetlenség. Viszont aki benyomta a 0-át, annak tényleg fingja sincs az elemi osztályos matekról. Erre pedig még a felszínes gagyi facebook-játék sem mentség... :)
@Non est volentis: Ez így van. Az simán megesik bárkivel, amibe Corry is belefutott, hogy nem veszi észre a sok + jel között az egy szem mínuszt. De hogy a végén szereplő +1x0 miatt a többség azt gondolja, hogy a végeredmény nulla, az nagyon megdöbbentő.
@Zb74:

Ha megnézed a világ állapotát, nincs semmi megdöbbentő. ez a projekt jól tükrözi, hogy miért tart ott a világ, ahol.

én elsőnek a mínuszt szúrtam ki, de ez nem számít, a kákán is csomót keresek.
süti beállítások módosítása