Főoldalra

utolsó 3 hsz

  • picur3ka: Gyere elo, malacz! Hat igen, csak az oktatas maga egy nagy tema lenne. Nyilvan, ahogy a XX. szaz... (2013.10.17. 01:27) Tényleg kevés?
  • Corry: @VIC20: Csatlakozom. Volna tényleg mondóka, mert gyakorlatilag minden össze lett zagyválva, néha... (2013.09.11. 19:20) Tényleg kevés?
  • VIC20: Hát, akkor béke poraidra, Malacz. Jó volt olvasgatni az írásaidat. :( (2013.07.23. 10:00) Tényleg kevés?
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Eddigi posztok

Agyzaj

Szeretek tanítani...
Néha öröm, néha kín, és valamikor egyszerűen csak vicces... Az iskola a storyk kifogyhatatlan tárháza, az oktatás pedig mindig van annyira nyavalyás, hogy vitatémát adjon. Szóval ez egy tematikus blog a tanárságról, a tanításról.

facebook

dinamika

Friss topikok

  • picur3ka: Gyere elo, malacz! Hat igen, csak az oktatas maga egy nagy tema lenne. Nyilvan, ahogy a XX. szaz... (2013.10.17. 01:27) Tényleg kevés?
  • malacz rezignált: @aDingo: :))) Személyeskedő logikája, amivel győztesnek hozza ki magát, remek hangulatba hozott.... (2013.05.14. 09:38) Játszani is engedd!
  • latin szerelő: Másképpen megoldva: Két idő van: a "most" és a "régen". Most András X éves, Béla (70-X) éves Rége... (2013.02.08. 15:59) Törd a fejed! 3.
  • Én is akarok kommentelni: @malacz69 rezignált: Nocsak! Végre valami előrelépés, hogy a jogászok sem fizetnek ha itthon mara... (2013.01.03. 06:16) Orvosképzés, ahogy én csinálnám
  • Netuddki.: @malacz69 rezignált: Baromság! Nyilvánosság, átláthatóság, nyomon követhetőség, személyi felelőssé... (2012.07.31. 12:14) Kettő az egyben: pazarlás és pénzhiány

szavazás;-)

Malacka jó fej blogger?
Hát persze, tök fej!
Óóó igen, igen-igen!
Faja fickó, yesss!
Oui, oui, oui, oui.
Miazhogynagyonis!
  

Nedves ötlet

2011.02.10. 14:59 | malacz rezignált | 10 komment

Címkék: dohányzás cigaretta iskola diák fegyelem

A képen iskolánk egyik népszerű wc-jének egyik sokat megélt piszoárja látható. Benne kb. 10 csikk. És ez csak egyik a három közül. A nagy budi persze dettó teli. Mással is...

És hány wc van? Sok. Talán nem mind fertőzött ennyire, de a dohányzás jellemző probléma. Természetesen tilos, mint ahogy tanítási idő alatt engedély nélkül elhagyni az iskolát is. Marad a klozet, ott ülésezik a pipatórium, ott osztják az észt b-betűs kötőszavakkal két pöffenet között a cigispanok.

És hiába az ügyelet, nem lehet megfogni a gyereket. Látják, hogy megy a tanár a wc felé, jeleznek, s mire odaérsz, nincs gyerek, akinek a szájából cigi lógna ki. Nem lóg biza semmi, értelem jön abból feszt.;-))

"Én nem szívtam, csak bejöttem pisilni" - jön a szokásos szöveg. Bizonyíthatatlan, hogy a gomolygó füstöt ő gyártotta. Mondhatnánk azt, hogy "lehelj csak rám, fiam!", de hát ez már milyen izé, és ha érződik is rajta, miféle bizonyítás ez. A harc reménytelen, a vereség biztos.

Ám ez így mégsem mehet tovább, valamit tenni kéne...
De mit? Van megoldás? Úgy vágyom védeni ifjaink tüdejét!
Ötletem nem olcsó, de működne, ezt garantálom:

Helyezzünk el minden wc-ben füstérzékelőt. Ez a füstérzékelő bekapcsolná a mellékhelyiség négy sarkában fölszerelendő zuhanyrózsákat kb. 10-20 másodpercre. Végül is teljesen jogos, hiszen a dohányzás tilos, ezért csakis valamiféle nyílt láng okozhatott tüzet, azért a füst. Indokolt tehát a tüzet a keletkezés helyén azonnal oltani, s ha lehet, automatikusan. Mit kifogsolhat ebben a hatóság? Semmit. Sőt, még tűzvédelmi korszerűsítés ürügyén pályázhatna is az iskola európai uniós forrásokból. Ha kutyakozmetikára és 30 centis kilátóra vannak 10 milliók, erre is.

Bookmark and Share
       

A bejegyzés trackback címe:

https://agyzaj.blog.hu/api/trackback/id/tr402651710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annyit szeretnék hozzáfűzni, mint az iskola nem dohányzó diákja, hogy ha mellettem egy gyerek rágyújt, akkor ázzak el én is? Azt akkor még rám fognák hogy cigizek. Ez így nem biztos, hogy megoldás.
@nalaza:

Két lehetőség van:
1. Már eleve dohányzik bent valaki, tehát ázik, és akkor franc sem megy be.
2. Ha látod, h melletted rá akar gyújtani, szólsz, h ezt ne tegye, mert esetleg kevesebb foga lesz, mint füle.

De: mivel tudják a diákok, h mivel jár a füstölés, nem hiszem, h rá mernének gyújtani. Eleve tájékoztatva lennének a következményekről, látnák, h miket szereltek föl és hogy ez nem tréfa.

Ha te cigiznél, mernél rágyújtani tudva azt, h mi a következmény?
Régi szép idők... :-)
Nálunk, már úgy értem amikor még én is fiatal voltam meg bohó és a kloáka maximus-ba jártam dohányozni volt egy tanár aki néha bejött.

kicsit magasabb volt mint két méter tíz centi és lehetett úgy 120 kiló.

Az ő módszere egyszerű volt:
Adott egy zacskót a bent lévőknek és össze kellett gyűjteni a csikkeket. Mindenhonnan!
Piszoárból wc-ből....

Hamar leszoktunk az ott bagózásról, hiszen ehhez senkinek sem volt gusztusa. ;-)
@Walter Melone:

Ilyen már nem lehetséges ombudsmanusilag, hála a liberális értékek iskolába kanalizálásának
Malacz:
Köszi a keddre ígért válaszokat :o Nem csalódtam :o
@Én is akarok kommentelni:

Ember tervez, Isten végez. Így van ez, vagy ahogy anyukám mindig mondja:
olyan szegény sosem voltam, h ígérni ne tudtam volna.

Na majd visszatérek egyszer. Jövő keddig még van időm:-))
De tényleg.
@malacz69 eurofanyalgó:
Semmi gond, mondtam, hogy nem ért váratlanul a válasz elmaradása :o Csak gondoltam szólok, hogy a 4 napja írt holnap bejegyzésed kezd kissé elavult lenni :o
Szia Malac!

1. Akkor működőképes, ha úgy van kialakítva az aljazat, hogy.

a) van lefolyó, és
b) az aljazat burkolata minden irányból a lefolyó felé lejt.

2. Inkább permetszerű nedvesítést:-) tudnék elképzelni....

Ellenben mind a két megoldás balesetveszélyes lehet, ha a vizes, vagy nedves járólapon elcsúszik valaki...

Tehát feltörölni, szárítani is kellene... nagy a macera...

...másik kérdés, honnan lehetne pótolni 16 milliárd szál cigaretta jövedéki adóját és ÁFA-ját?

Üdv

J.

....ja, még: csak azt ne mondd, hogy a csökkenő egészségbiztosítási kiadásokból, mert nem áll.

1. aki sokat dohányzik korán hal, így nincs nyugdíjkifizetés...
2 ha mégsem úgy van, hanem pofátlanul tovább él, akkor tovább fizeti a jövedéki adót, a cigitermelő munkahelyek fenntartását, és az SZJA-t, TB mamit meg amit még kell.
3. a dohányzókra lehet építeni a jövőt. Őket mindig lehet sarcolni. A leglegálisabb drog.
4. ugyanez a helyzet az alkoholistákkal.....

--------------

Tilos ide, tilos oda.... 2 db konzervdobozt ajánlanék...
Elég reménytelennek tűnik a küzdelem hülye szokások generációról generációra való majmolásával szemben. Mint mondottam minket gyerekkorunkban pl még a tanarak is rendesen vertek, ha a "helyzet úgy kívánta", mégis rákaptunk a bagóra. A rötyó is pont ugyanígy nézett ki, mint a képen, de már az általánosban.
Én pl 20 évig dohányoztam még utána és leszokni is csak azért szoktam le, mert fölháborított a cigik minőségének elképesztő, szemérmetlen romlása ahhoz képest amihez én hozzá voltam szokva úgy kb a nyolcvanas évek közepén. Még a keménydobozos rövidMalbit is itt kezdték gyártani szar Szimfónia meg Terv dohányból és én - első tudatos vásárló, e-fölötti fölháborodásomban inkább leszoktam.
Talán, ha a cigigyártást sikerül tönkretenni, idővel fölválthatja a dohányzást majd valami más (kevésbé)önpusztító őrült mánia.
De fiatalság bolondság! Az ilyesmin szinte minden fiatal keresztülmegy.
Bár visszamehetnék! Lehet, hogy most a pipával próbálkoznék.
Bár ahogy magam ismerem, lehet hogy egzotikusabb cuccokat is elfüstölnék.
Sajna mire hozzájuthattam volna, már a szagát nem bírtam, úgyhogy ki sem tudtam próbálni az életben ;(((
süti beállítások módosítása