Főoldalra

utolsó 3 hsz

  • picur3ka: Gyere elo, malacz! Hat igen, csak az oktatas maga egy nagy tema lenne. Nyilvan, ahogy a XX. szaz... (2013.10.17. 01:27) Tényleg kevés?
  • Corry: @VIC20: Csatlakozom. Volna tényleg mondóka, mert gyakorlatilag minden össze lett zagyválva, néha... (2013.09.11. 19:20) Tényleg kevés?
  • VIC20: Hát, akkor béke poraidra, Malacz. Jó volt olvasgatni az írásaidat. :( (2013.07.23. 10:00) Tényleg kevés?
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Eddigi posztok

Agyzaj

Szeretek tanítani...
Néha öröm, néha kín, és valamikor egyszerűen csak vicces... Az iskola a storyk kifogyhatatlan tárháza, az oktatás pedig mindig van annyira nyavalyás, hogy vitatémát adjon. Szóval ez egy tematikus blog a tanárságról, a tanításról.

facebook

dinamika

Friss topikok

  • picur3ka: Gyere elo, malacz! Hat igen, csak az oktatas maga egy nagy tema lenne. Nyilvan, ahogy a XX. szaz... (2013.10.17. 01:27) Tényleg kevés?
  • malacz rezignált: @aDingo: :))) Személyeskedő logikája, amivel győztesnek hozza ki magát, remek hangulatba hozott.... (2013.05.14. 09:38) Játszani is engedd!
  • latin szerelő: Másképpen megoldva: Két idő van: a "most" és a "régen". Most András X éves, Béla (70-X) éves Rége... (2013.02.08. 15:59) Törd a fejed! 3.
  • Én is akarok kommentelni: @malacz69 rezignált: Nocsak! Végre valami előrelépés, hogy a jogászok sem fizetnek ha itthon mara... (2013.01.03. 06:16) Orvosképzés, ahogy én csinálnám
  • Netuddki.: @malacz69 rezignált: Baromság! Nyilvánosság, átláthatóság, nyomon követhetőség, személyi felelőssé... (2012.07.31. 12:14) Kettő az egyben: pazarlás és pénzhiány

szavazás;-)

Malacka jó fej blogger?
Hát persze, tök fej!
Óóó igen, igen-igen!
Faja fickó, yesss!
Oui, oui, oui, oui.
Miazhogynagyonis!
  

A szeretet jegyében;-)

2008.12.12. 12:54 | malacz rezignált | Szólj hozzá!

Címkék: gyurcsány tragikomikus

Ma reggel a tükör elé álltam, elrendeztem kinézetem, megigazítottam mindenem, így hát amit most fogok mondani, azt a megigazultak magabiztosságával teszem;-)

Advent van, Jézus születésnapjára készülünk. Na persze, manapság ezt nem így illik fogalmazni. Krisztus születésével nehezebb lenne megmagyarázni a plázák lerohanását, mint a "szeretet ünnepe" fogyasztásra és ajándékozásra inspiráló, felpuhított remix verzióval.

Szóval a szeretet ünnepe...
Jó, akkor gondolkodjunk a szeretetről:
Fel nem bírom fogni, mit szeretnek a népek ezen a ferin!?:o)
Már akik szeretik. Úgy tűnik megint egyre többen.
Ez a nagy Nemzeti Amnézia Party, a NAP, mely beragyogja fényével az axonokkal átszőtt, koponyakitöltő szürkeséget.
No de miért? Miért kell egyeseknek még mindig ez a pápai pojáca?
Megfejtem... ...vagy nem...
...Szóval egy határozott talánnal találgatok.

Szerethetik a ferit azért a gyökérszocik, mert képes volt "visszahozni a szarból a kormányzást", maszop lovagként lecidráztatta, mondhatni porig alázta a gyűlölt jobboldal szemétorbánját...

Szerethetik a ferit azért is, mert nem egy egyszerű eset, akit zsebre tehet a szadista vezérkar, vagy akár betojással honorálna egy Szijjártó-féle tényfeltáró, "súlyos törvénytelenségekre" rávilágító sajtótájékoztatót...

Aztán itt vannak azok a píár jegyek, amik innen nézve durva szemölcsök, de onnan nézve szexepilbe hajló anyajegyek:
modern vagyok, a modern baloldalért dolgozom; szakértő vagyok, a Corvinuson előadok; liberális jogvédő vagyok, romát-zsidót pártfogolok; családszerető vagyok, mindenütt Klárival láthattok; érzékeny vagyok, tragédia áldozatait siratok; sportos vagyok, naponta futok; mindenjóból vagyok, folyton mindenjózok...

Nem barátaim, ennyi magyarázat nem lehet elég. Ennyi felhozott érv egy kifinomult szenzorú értelmiségit még nem csalna kelepcébe.
Mi hát a kulcs, mely nyitja a pápai gazfickó titkainak dobozát?

A DIFFERENCIÁLT BESZÉDMÓD, az itt az eszest is romlásba döntő, elcsábító szirénhang! Feri, b+, ez kurvára megy neked.

Szemben a fidesz szócsöveivel, vagy akár Orbánnal, a mi ferink látszólag nem nézi hülyének a népeket. Úgy fogalmaz, úgy beszél, úgy forgatja a szót, hogy azzal mintegy beavatottá teszi a hallgatóját, mintha ő is részévé válna a nagy országvezető súlyos dilemmáinak.
S miközben beavatódik az óvatlan polgár, már át is érzi a cselekvések szükségszerűségét, azok elkerülhetetlenségét.
De ne ragozzam feleslegesen az igét, lássunk egy közelmúltbéli példát!

„Ha egyensúlyt is akarunk tartani, adót is akarunk csökkenteni, akkor belső átcsoportosítás kell (...) Magyarországon adót csökkenteni azért nem lehet, mert nem engedhetjük meg magunkat, amit Nagy-Britannia, ahol 8 százalék lesz a deficit. Ha itt annyi lenne, a forint összeomlana (...) a választóknak kedves lenne azt mondani, hogy lesz adócsökkentés, de nem mondhatok ilyet, nem kívánok felelőtlen ígéretek versenyébe kezdeni. Csak azért, hogy a választók kedveset halljanak tőlem, nem hazudhatok nekik (...) ha a költségvetés főbb tételeit nézzük, nem látom annak lehetőségét, hogy sok száz milliárd forinttal csökkentsük az oktatási, egészségügyi vagy a szociális kiadásokat. Márpedig ez a két nagy tétel, ha ezekhez nem nyúlunk hozzá, nincsenek százmilliárdos források”.

Szóval, kedves Orbán Viktor, azt javasolja neked malac, a senkiházi antifletó drukker, ha akarsz II. királyságot, meg kell szabadulni a lózungoktól, a kifejtetlen nagyotmondásoktól, s ahogy a népszavazási kampányban már megtetted néhányszor, intelligens módon kell szólni hozzánk, választópolgárokhoz, mert mi, édesdrága tesókám, nemcsak a hülyék gyülekezete vagyunk, de bizony mondom néked, képesek vagyunk komolyabb dolgok befogadására is. Gondolkodásunk sem egybites, sőt, én még többszörösen összetett, differenciált mondatokat is fel bírok dolgozni, s eddig még működtek a kognitív funkcióim;-)

Mielőtt még valaki félreértene, és azt hinné, hogy engem is megtévesztett a legnagyobb magyar kártyás, és ez valamiféle méltató poszt lenne, hát közlöm: NEM.
Én pontosan tudom, kivel állunk szemben, mennyire veszélyes egy pszichésen zavart, ámde nem kicsit okos politikai terminátor...

S ha valaki NAP-égést kapott volna, s emiatt engem oktalan szarsárdobálással vádolna, hát emlékezetfrissítés gyanánt álljon itt két - teljesen manipulálatlan - videó:

"Klikkelj Rám!
Én nem félnék, én rám klikkelnék!
Nem kell hozzá nagy bátorság. Klikkelj a miniszterelnökre!
Ne izgulj, csapjunk bele! Ja nem, klikkeljün bele!
Csak nem félsz?
Gyere az egérrel az arcom közepéig, és ott klikkelj rám!
Nincs veszteni valód. Ehhez kevesebb bátorság kell, mint a reformok többségéhez.
Klikkelj rám!"

"Tájékoztatom önöket, hogy meghallgattam a minisztert és a vasút vezetőit, és az általános emberi felelősség kifejezéseként elfogadtam a miniszternek és a vasút elnökének lemondását."

Bookmark and Share
       

A bejegyzés trackback címe:

https://agyzaj.blog.hu/api/trackback/id/tr98818886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása